marți, 7 septembrie 2010

October, October


1999 Anul in care m-am nascut. Octombrie, luna in care m-am nascut. 2, ziua in care m-am nascut.
Parerea MEA e ca toamna e cel mai frumos anotimp, artistic.. Sunt balanta si sunt atat de fericita! :D
Mai multe motive si sunt ff importante pentru mine ..:D Ziua mea se apropie cu pasi ma marunti dar repezi
si nu pot astepta :D

Balanta:
Echilibru, justete, dreptate, cinste, adevar, armonie, alegere, sociabilitate, diplomatie, amabilitate, politete, arbitraj, cooperare, conciliere, asociere, uniune, colaborare, echitate, tact, intelegere, ascultare, optimism, dorinta de casatorie, estetism, pace, seductie, frumusete, tandrete, senzualitate, arta, gust, placere, blandete, bunatate, calm, obiectivitate, impartialitate, prietenie, toleranta, romantism, iubire, gratie, altruism, sensibilitate la nevoile altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu